"Taken the stage"

Ja, nu sitter jag här igen framför datorn, ska precis stänga av den och gå och fixa i mitt rum.
Idag blev det ju som sagt träning (skit roligt by the way), men när jag kom så satt jag mig framför datorn ett tag och började med spanska inlämningen som jag nästan är klar med, så det är skönt, har typ gjort allt i google translate, men jag tycker det blev bra ändå, så det ända som är kvar nu är att kolla så jag kan hela texten/alla ord så det verkar mer skrivit med egna ord, sen är den klar!

Imorgon blir det plugga svenska-tal! Eftersom talet är tills på tisdag, men känner att spanskan var skönt att bli av med, så började ju med den, men imorgon blir det SVENSKA! (+ massa packning).

Nej, nu ska jag stänga av datorn, har suttit och kollat på typ underbaraste programet också hela dagen "Taken the stage" - det är så jävla bra, blir helt insatt, om jag ser att det är på TV'n så kan jag inte byta kanal eller gå därifrån, hehe. 

Här kommer Mia's låt - Breath you in (som är så jävla underbar så det är ett skämt!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0