Dagen:

Nu är jag klar med spanskan (äntligen) och nu så har jag samhällsinlämning tills på torsdag samt företagsekonomi B prov på torsdag (inte så mycket kvar på någon av dem, så det ska nog lösa sig) Sen så är det ju en AS-STOR idrottsinlämning tills på söndag, men jag gör den i helgen, för hinner inte annars! :/

Aja, nu ska jag packa lite tills imorgon, för då ska jag slagga hos Livia<3, så får se hur mycket plugg det blir där, menmen. haha.

Idag var det ju SV-nationella muntliga, gick sådär med mitt tal, men orkar inte bry mig, sen så satte Alex och jag mig på Cess och pluggade lite eftersom vi hade 5timmars (!) håltimme till idrotten då vi skulle spela Tennis, Pingis, Squach och Badminton :) det var faktiskt roligt, och vem var bäst om inte JAAG! :D haha

Nej, men nu måste jag börja packa och fixa i mitt rum, puss!

SOV GOTT!

PS: Slingade håret idag också, hade ju utväxt från senast, så drog lite slingor i hättan så att det blev lite bättre, tack mamma - älskar dig! :D DS:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0