Can't breath you in

Ja, nu ska jag plugga Svenska-tal och skriva klart det, har gjort ganska mycket, men är inte klar på långa vägar, får hoppas att det blir bra - vill verkligen lyckas få MVG i muntlig, är så jävla nära!

Hade ingen lärare på spanskan heller idag, så fick jobba själva, men A och jag ville dra men skulle prata med Chrissi innan vi skulle dra och hon kom ju självklart 5 min efter lektionen slutat, så vi satt och hade lite roligt i Matte-häftet ist på lektionen, här kommer en bild:


(Satt och gjorde massor med kryss, runda ringar, trekanter, blommor, osv i varje liten ruta i Ma-häftet, ibland kan man ha roligare på en lektion :) haha!

PUSS, nu måste jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0