Långfredagen

Idag blir det plugga till Idrottsanalysen som ska in på söndag (asså segt som fan, det är ju långfredag och påsklov nu - det är inte meningen att man ska plugga då!) åhh, galen!

Nyss åkte systeryster och henne pojvän hem till honom, så nu håller jag på att fixa lite i mitt rum och så.

Imorgon måste jag träna, samma sak på söndsg - sen får jag min bag (tränat 2ggr/vecka i ca 12 veckor!) JIPPI!!!

Aja, nu måste jag plugga och fixa i mitt rum och så, puss!

Idag är det ju långfredagen, får se vad som händer, har inget påslfirande på g, tråkigt, jag gillar att fira påsk, midsommar, julafton, halloween osv, det är roligt..
Menmen, får se om det bara blir lungt med familjen, antar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0