Sommaren 2010

Jag har STORA förväntningar inför denna sommar med underbara vänner att ha som sällskap! :)
- Kryssning (?)
- Utlandsresa (?)
- Festival
(?)
- En härlig svensk sommar på landställe med mycket sol och bad (?)
- FestFest
(?)
- JOBBA för att ha råd (!)

Ja, mina planer bara växer och växer, vill att denna sommar (sista riktiga "sommarlovet" ska bli riktigt minnesvärt! Fan vad nice med fina minnen - BÄST!

Aja, nu måste jag plugga matte, har prov på fredag och kan ingenting, bläää! Snackade med älskling Livvan precis, fyfan för allt som hänt dig nu, ucsh! Men jag kommer till dig snart och då kommer allt vara som bortblåst !

Later lovers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0