@Påskfirande i Norrköping

HejHej, just nu sitter jag och pluggar hos mormor och morfar i Norrköping. Haha, känner mig jätte trevlig som sitter här och pluggar Idrottsanalys, men jag hoppas jag snart är klar.. :)

Idag blev det träning på morgonen, så kom brorsan och mamma och hämtade mig och så drog vi hit, så nu har vi varit här en stund och ätit våfflor samt fikat, och nu har jag precis ätit påskmat :) mysiigt

Så nu får jag sitta här lite till och plugga och hoppas att det går fort, orkar inte sitta här längre, den ska in 23.59, så det är lite bråttom i och med att vi ska åka hem ikväll härifrån också .. :/


Aja, ni får ha det så mysigt så hörs vi - GLAD PÅSK! så får jag sitta här lite till, och försöka ätligen bli klar! SKYNDASKYNDA!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0