Once upon a time - here we are.

Precis kommit hem nu från att ha varit och handlat osv, köpte nya skor (!!) fick dem i påskpresent, tack mamma! Älskar dem! :D

Nu iallafall måste jag snart dra iväg för att träna, tar ett litet ensamt pass på gymet, jag och lite styreträning och kanske lite cykel, får se hur mycket jag orkar. Är inte alls på humör för att träna just nu, sitter och lyssnar på Adam Lambert nu också, så j'vla bra, haha!

Aja, imorgon blir det också ett träningspass, fast på morgonen, skööönt! Sen så får vi se, har ju den jävla Hälso"fucking"Analysen kvar att göra, orkar verkligen inte, fattar verkligen NADA! :(

Påsklov nu, så efter imorgon (alltså söndagkväll) när jag skickat in min idrottsanalys så är det äntligen PÅSKLOV, asså måste köpa en vårjacka, så drar väl in till stan med syss någondag, sen blir det fika med Sarah (en gammal kompis) och så träning och solning med Linn :) Kanske en liten träff med Tess också, inget bestämt - men ett måste :) haha!

PUSS, nu måste jag logga!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0