Bläää (på matteB)!!

Jag har STORT matte B prov imorgon, blää. Måste plugga, kan verkligen ingenting, menmen. Jag måset verkligen plugga nu, så ska väl sätta mig i soffan nu och verkligen försöka plugga, det är fan jä'vligt viktigt nu, NP kommer ju snart också, vill hinna visa innan de att jag kan också..!!
Åhh, Bläääääää! Nej, nu måste jag fan ta ärslet ur stolen och gå och plugga!

Idag hade vi MT (mental träning) och var på en utställning om att lära känna sig själv, haha, der var vi och några dagisbarn och bytheway så var det en docka som förföljde oss hela vägen, as läbbigt :P AJa, plugg nu!!!

Aja, nu måste jag plugga - imorgon är det fredag (och det menas med en efterlängtad helg!!!)
Får se vad som händer i helgen, vad jag finner som planer. Vill verkligen träna också, får se om jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0